Trist

Sitter hemma när det är sista skollunchen vi alla 9:or äter tillsammans. Jag har ingen klänning att ha på mig och jag väljer heller inte att gå dit i bara jeans och en tröja. De flesta kommer säkert att ha sina balklänningar och fina andra klänningar. Jag har en klänning och det är den jag ska ha imorgon men den väljer jag att ha imorgon istället. Har snart varit förkyld i en vecka det är inte kul, men något som är kul är att jag slutar GRUNDSKOLAN imorgon. Ska bli riktigt skönt att komma bort från Kskolan när man gått där i 10 år. Ungefär 10 veckors sommarlov ser jag fram emot. Fast de tre första veckorna ska jag jobba och tjäna in lite pengar det ska bli skönt att få jobba in egna pengar för en gångs skull. Plus att den första veckan på jobbet så ska jag jobba med en kompis som heter Andreas det är bla. hans pappa som jobbar där vi ska sommarjobba. Nu ska jag göra iordning lite frukost, vi hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

du skulle ju vart med på lunchen. det var flera stycken som inte var uppklädda!

2009-06-11 @ 16:59:36
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0