Underbara älskade

Jag ska berätta om någon som jag tycker väldigt mycket om, jag säger inte vem det är det kommer ni få reda på senare om ni läser klart det jag ska berätta om. Jag kan väl börja från början.

Vi var inte gamla, runt 3-4 år, då vi började tillsammans på dagiset här i hålan. Du var det bästa jag visste redan då du var min prinsessa endast 4 år. De vi gjorde var att leka, leka med dockor, kontor, kom du ihåg det vi älskade att leka kontor. Jag kommer ihåg som om det var igår då vi satt i var sitt rum med datormusen i ena handen och telefonen i den andra och satt och ropade på varandra och låsades att vi pratade med kunder. Åren gick och vi blev äldre vi var fortfarande lika tajta. Det klickade på en gång, redan som lite plutt sov jag hos dig och jag kom ihåg när Anna berättade om vad vi gjorde när vi skulle sova hos dig, ska inte berätta det men det är våran lilla hemlis av allihopa, men det var riktigt gulligt inte sant jag vet att du tycker det. Vi lekte och lekte kommer ihåg kalasen både dina och mina helt underbart, älskade dina kalas när vi sprang den där banan, jag var så lycklig sprang flera varv och det var ju för att få godis pengar såklart. Och trollkarlen som var hos dig, glömmer det aldrig. Vi blev så stora att vi började åka på fordon som cross och fyrhjuling. Det älskade jag! En dag när du jag och Elizabet skulle åka en kall vintereftermiddag då vi åkte med pulka och snowracer bakom, det kunde sluta illa om du inte hoppat av, tur som fan! Hade aldrig kunnat leva ett liv utan dig, när jag tänker tillbaks på alla dessa år blir jag ledsen, det är jättejobbigt, men det är fan bara bra minnen jag har med dig. Vi gick på träningsläger tillsammans, golf och tennis det var så kul. Nu när vi började i nian var vi så tajta fast vi gick inte samma klass jag böt för jag ville vara med dig och inget bättre fanns, var så glad. Och nu på avslutningen när jag såg dig och Josefin gråta kunde jag inte hålla tårarna tillbaks. Det är så hemskt att tänka att jag ALDRIG mera kommer gå i din klass kommer ALDRIG ha dig brevid mig på lektionerna. Kommer ALDRIG finna denna trygghet hos sig som jag har i skolan. Men bara för det så kommer jag ALDRIG ALDRIG någonsin att släppa dig, vi två genom allt ingen jävel kan stoppa oss. Så jag tänkte bara säga till världens finaste prinsessa som alltid har klubban i handen, som om något år kommer stå bredvid Annika Sörenstam på prispallen, högst upp kommer du stå och bredvid står hon exvärldens bästa golfspelare. Jag är oerhört stolt över dig för allt du gör och säger en sak, ge ALDRIG upp din dröm. Du kan bli hur stor som helst bara du vill det. Jag ville bara förmedla att jag ÄLSKAR dig, Linn Frölin så oerthört mycket! Den senaste tiden har det ju varit problem med några speciella personer då du ringde och grät och då började jag också släppa ut mina känslor om mina förldrar, och jag hade rätt de skulle skilja sig. Men du var där du var där och stöttade mig hela tiden, du är underbar och självklart gör jag samma sak för dig det vet du. Kanske inte behöver nämna det. Jag kommer alltid att göra det, du har en stor plats i mitt hjärta och det är få som har det. Du är den finaste prinsessan och den bästa kompisen i världen. Lycka till i framtiden då vi fortfarande kommer vara bästisar och våra barn bästa vänner du kommer vara den bästa mamman! Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva för om jag ska skriva allt så kan jag hålla på hur länge som helst! Kommer aldrig glömma de festerna vi varit på tillsammans, haha bara du och jag och ingen annan! Nej nu börjar det bli konstigt igen när jag fortsätter skriva men bara än sak till: Du är världen bästa på att göra bort dig, men du gör det med stil. För att Du har lärt dig av den bästa!



Ja vad ska man säga du är BÄST helt enkelt och en bild säger väl mer än 1000 vi hjälper varandra i alla lägen som på bilden hjälper jag dig med din jävla tandställning haha!

Linn Frölin <3 Ida Peterson
BFF

Kommentarer
Postat av: vendela

sv: javisst kan jag det fast jag är inte så speciellt duktig på det ahaha

2009-06-21 @ 23:02:10
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0