Hemma från sjukhuset

Kom hem från sjukhuset för en stund sen. Har varit där från ungefär 11.15. Jag HATAR verkligen sjukhus, man kommer bara dit för en bra anledning och det är att föda barn. Annars vet jag inget som är bra, man blir botad men man kommer inte dit frisk? Först så fick vi vänta i väntrum i ca. 10 minuter sen fick jag gå vidare från akuten till en rum där två läkare kände på knät, sen åkte jag iväg för att rönkas. Sen så kommer en doktor och säger att det såg ut som att knäskålan hoppat ur led sen tillbaka, sen var det kanske en liten spricka och något med bråksken men jag ska tillbaka och magnet rönkas snart så då får vi se. Kanske leder till operation men det är inte helt säkert ännu. Nu ska jag åka och hyra film, seee yah. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0