Vad är meningen med att blogga...

... Jag har faktiskt ingen aning. Det är väl kul, visst. Men onödig tid? Aja whatever, snart ska jag kolla på fotboll mellan Vallentuna och Märsta. Heja Vallentuna, hehe. Sen ska jag nog vara med världens bästa prinsessa Maria. Hon är bästaste. Jag måste plugga idag eller imorgon, har geografi, samhälle och engelska. Jag HATAR engelska! Någon som har något bra tips vad man kan blogga om? Det är tomt i mitt huvud för tillfället därför det inte blir någon bloggning och vissa andra saker. Men glöm dina bekymmer imorgon kommer nya! Önskar jag kunde tänka så men nej inte nu, tvärr... Förresten igår köpte mamma filmen. Män som hatar kvinnor, den är grymt bra kollade på den igår, love! Och snart kommer fortsättningen på BIO, längtar. Nej nu ska jag fixa i ordning mig. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0